Tröstan

Eftersom vi haft en så regnig dag och iinte lyckades få tid för den där sportmassagen jag berättade om, tröstade vi oss själva med hummer, drinkar, fotmassage och...pampadadaaaa: Nya glajer resp solglajor
Kan inte säga att det var speciellt dyrt. Puss



Vi får hoppas på bättre väder imorgon, annars kommer ju tröstandet fortsätta i samma fart. Och ni ser ju på hudfärgen att det är två blekfisar som kommer hem.

Nu ska vi fortsätta kolla filmen från igår. Jag tror jag har slagit eget rekord, eller näe men nästan, såg en halvtimme av filmen trots två försök. Yep that´s me!




Kommentarer
Postat av: Janna

Fasan va härligt ni verkar ha det trots vädret! Får en att vilja åka till er med stört!!

2010-12-01 @ 11:43:16
Postat av: H

ja vi har det bra, hade vari kul o ha er här. idag har det faktiskt varit bra väder. och i går med trots att vi inte trodde det. blev ändå tröstisar, jag äger nu tre par nya glajer. hälsa alla. puss

2010-12-01 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0