Kroppslyx och moppeutflykt

Har försökt unna mig en behandling varje dag. Naglarna är fixade, fötterna masserade och ryggen knådad. Idag blir det nog nåt som heter sportmassage, som ska vara lite djupare. Tänkte försöka vara snäll mot min onda nacke.

I övrigt en regnig dag, dock hann vi ta en tur till sanddyner och vattenfall, innan det värsta skyfallet.











Ps ni får ursäkta de rassliga bilderna, men de som vi tagit med den bättre kameran tar hela dan o ladda upp, dvs om man ens lyckas.


Kommentarer
Postat av: QP

Vad fint du skriver :) Puss



Det är mitt fel att bilderna inte blivit upplagda, jag har inte orkat att förminska dom än :D



2010-11-29 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0