Semesterlunk och sol

Japp, tystanden på bloggen har ju berott på att vi faktiskt har haft två fina soldagar. Igår drog vi till närmsta stad Phan Thiet eftersom vädret var dåligt. Två par glasögon och lite presenter blev inhandlade. Sedan sprack det upp och vi åkte hem för att få njuta av solstrålarna.

Pga dåligt nät är det svårt att lägga upp bilder från vår bungalow, så jag passar på under frukosten att lägga upp allt på en gång. Samtidigt som jag försöker få i mig allt gott från frullebuffén. Nu är det kväll här, därav inga bilder.

Helt ärligt börjar jag faktiskt sakna: julkänsla, familjen, snö, gröt till fulle, och en massa annat. Men det är inte långt kvar nu, så jag passar på att njuta av det som är kvar av semestern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0